Vergadering Expeditie

Waar het draait om jouw reis naar minder vergaderen meer bereiken

Je worstelt al lange tijd met tijdsdruk en vergaderen. Je wil heel graag dat wanneer er een vergadering is deze ook efficiënt is. Je weet dat het beter kan maar je weet niet hoe.

Staat jouw uitdaging(en) in dit lijstje?:

extra-sessie

Geloof me, je bent echt niet de enige!

Heel veel van jullie herkennen dit.

Je bent elke keer keihard aan het werk tijdens jullie vergadering maar je merkt dat het moeizaam gaat. 

Het is lastig om een ijkpunt te vinden waarbij je de ruimte hebt om het anders te gaan doen zodat je écht leukere, kortere en zinvollere vergaderingen hebt waar iedereen luistert en betrokken is.

Daarom ben ik er voor jou om je hier (praktisch) inzicht in te geven.

Het resultaat Vergaderen met meer rust en voldoening!

Je ervaart en leert:

  • Hoe je voor je ideale klant kiest, en daardoor werkt met de mensen die dichtbij je staan en waar jij energie van krijgt
  • Hoe je echt de tijd neemt om jouw ideale dienst te ontwerpen, zodat je kunt bieden wat je klant wérkelijk wilt en je van grotere betekenis kunt zijn
  • Hoe je deze ideale dienst effectief inricht zodat je efficiënt je kostbare tijd inzet
  • Hoe je meer vanuit jouw visie en voorwaarden je dienst verleent zodat jij de regie houdt en je expertpositie vergroot

Het programma

Inventarisatie Sessie

We starten met een kick off sessie (telefonisch of via beeldverbinding 90 minuten)
In dit gesprek kijken we:

Je kiest jouw grootste frustratie bij vergaderen  waarmee we aan de slag gaan.

2 online sessies

In deze sessies ga je meteen je gewenste verandering(en) toepassen in de praktijk.

Sessie 1

Je gaat met een overzichtelijk visueel actieplan aan de slag om de weg van jouw klant in beeld te brengen.
Vanaf het eerste contact tot ideale klant analyseer je, zodat je ziet wat goed verloopt en waar kansen liggen.

Sessie 2

Het binnenhalen van nieuwe klanten is tijdrovender en wel 5 tot 10 keer duurder dan het behouden van bestaande klanten.
Daarnaast koopt een bestaande klant gemiddeld sneller dan een nieuwe klant. Deze klant kent en vertrouwt je immers al.

In deze sessie ga je aan de slag met het creëren van een loyaliteitsloop

Evaluatie Sessie

We sluiten af met een evaluatie sessie (telefonisch of via beeldverbinding 90 minuten). Tijdens dit gesprek is er ruimte om je voortgang door te nemen. Zo kan je weer de volgende stap zetten naar jouw ideale vergadering.

Extra's

Als extra laat ik je gedurende onze samenwerking kennis maken met verrassende vormen van vergaderen, hoe je tot goede vragen voor besluitvorming komt, eye openers en formats die je gelijk toe kunt passen in de praktijk.

Je wordt na elke sessie uitgedaagd om aan de slag te gaan met de informatie en je leert hoe je dit praktisch kunt vertalen naar je vergaderingen.

lifesessie
extra-sessie
extra-sessie6

Dit alleen al:

"Benut de relatie met je bestaande klant en ben zo onderscheidend!"

Het mooie is dat de mogelijkheden voor eigentijdse klantrelaties voor het oprapen liggen, je hoeft ze alleen maar op te pakken zo wordt je zakelijk onweerstaanbaar voor bestaande klanten.

Interesse?

Meld je dan hier aan voor een gratis en vrijblijvend gesprek.

trippadvies-programma9jpg