Mijn vader heeft een jaar geleden elektrische screens aangeschaft. Hij woont op de bovenste verdieping van een appartementen complex en daar kunnen de temperaturen behoorlijk oplopen. Het zijn in totaal 10 screens, een dure investering maar het is al het geld waard. Helaas is er 1 screen kapot, deze gaat niet meer omhoog. Laat dit nu net degene zijn van de balkondeur. Een maand geleden heb ik gebeld met het betreffende bedrijf, dat de screens heeft geleverd en geplaatst, om er door een monteur naar te laten kijken.
Ik sprak een aardige dame die aangaf, zoals tegenwoordig heel veel bedrijven doen merk ik, dat het enorm druk is. Geen enkel probleem heb ik alle begrip voor. Er zou zo snel mogelijk een monteur langskomen. Helemaal top.
Maar goed er is een maand voorbij, geen monteur gezien en ook niets meer vernomen van het desbetreffende bedrijf. Gezien de temperaturen zou het best prettig zijn dat mijn vader nog op zijn balkon zou kunnen zitten.
Ik ben toch maar weer eens gaan bellen. En daar was het beruchte keuze menu, met eerst de tekst dat het erg druk is momenteel….Toets 2 wanneer u een medewerker wenst te spreken. Aah fijn dacht ik, toch weer een stukje verder gekomen om toch in contact te komen ondanks de drukte. Maar toen kreeg ik de tekst, het is momenteel erg druk in onze showroom, wij verbreken nu de verbinding.
Hè?! Hoor ik dat nu goed, beste (bestaande) klant, ik wens u niet spreken want ik ben bezig met nieuwe klanten. Dit is namelijk hoe het bij mij over komt!!!
Nu ga ik zelf ook nieuwe screens aanschaffen, je snapt wel dat mijn keuze niet op dit bedrijf zal gaan vallen. Jammer gemiste kans…