Skip to content

Weet voor wie je de klantreis maakt

Graag meer tijd overhouden voor zaken die er echt toe doen, je klantloyaliteit vergroten of je omzet verhogen, je diensten verbeteren?

Elke ondernemer wil wel iets verbeteren.

Door je klantreis in kaart te brengen krijg je hier meer inzicht in. Zoals ik vorige week heb geschreven voordat je hiermee start, begin dan bij het eind. Wat is je strategisch doel?

De volgende tip is: Weet voor wie je de klantreis maakt!

De eerste strategie die je hierbij toepast is naar jezelf kijken, waar krijg jij energie van en met wie werk jij graag samen.

De tweede strategie is naar je klant kijken. Wie is jouw ideale klant? Wat zijn de problemen waar ze tegenaan lopen? Wat zijn hun dromen? Onderzoek ook vooral wie je ideale klant niet is.

Wie is jouw ideale klant, van welke doelgroep krijg jij energie en waarom?

Herken je dit?

Kom dan snel in contact en ik leer je hoe je jouw klant de beste service kan geven.