Businessprogramma

Meer rust en voldoening bij het ondernemen. Focus je dan op je bestaande klanten en processen.

Ben jij als hardwerkende ondernemer op zoek naar meer rust en voldoening. Ga dan niet nog harder te werken maar probeer anders te werken.

Met kleine aanpassingen kun je namelijk grote veranderingen realiseren.

Staat jouw uitdaging(en) in dit lijstje?:

extra-sessie

Geloof me, je bent echt niet de enige!

Heel veel ondernemers herkennen dit.

Je bent elke dag keihard aan het werk om je onderneming te runnen en je klanten te voorzien van de beste dienstverlening.

Echter, het is lastig om een ijkpunt te vinden waarbij je de ruimte hebt om het anders te gaan doen zodat je écht meer rust, energie en voldoening ervaart.

Daarom ben ik er voor jou om je hier (praktisch) inzicht in te geven.

Het resultaat: Ondernemen met meer rust en voldoening!

Je ervaart en leert:

  • Hoe je voor je ideale klant kiest, en daardoor werkt met de mensen die dichtbij je staan en waar jij energie van krijgt
  • Hoe je echt de tijd neemt om jouw ideale dienst te ontwerpen, zodat je kunt bieden wat je klant wérkelijk wilt en je van grotere betekenis kunt zijn
  • Hoe je deze ideale dienst effectief inricht zodat je efficiënt je kostbare tijd inzet
  • Hoe je meer vanuit jouw visie en voorwaarden je dienst verleent zodat jij de regie houdt en je expertpositie vergroot

Je werkt met alles wat er al is!

Allemaal nieuwe dingen?
Absoluut niet, de ingrediënten om dit te bereiken vind je bij je bestaande klant
en je huidige processen, kortom:

In mijn visie is je bestaande klant de simpelste én belangrijkste bron van waardevolle bedrijfsinformatie. Die speelt namelijk vier ‘rollen’:

  1. die van klant
  2. die van lead
  3. die van adviseur
  4. én die van ambassadeur

 Zonde om deze bron van tijdwinst, bedrijfsinformatie en plezier te laten liggen!

Wil jij dit zelf ervaren ga dan samen met mij aan de slag!

Na mijn studie fiscale economie ben ik jarenlang werkzaam geweest in de zakelijke dienstverlening. Bij diverse organisaties heb ik verschillende functies vervult zoals: kantoordirecteur, trainer, projectleider en adviseur. Ik heb duizenden klanten gesproken.

Daarnaast ben ik Lean (six sigma) greenbelt gecertificeerd.

Dit maakt het mogelijk dat ik niet alleen processen kan optimaliseren, maar dat ik samen met jou kan afstemmen wat er nu écht nodig is voor jou en jouw onderneming om het beste resultaat te behalen (uiteraard met behulp van je bestaande klant).

Wat levert het je op?

Het is goed dat je investeert maar wat is de “ROI (return of investment)?”:
Zolang je voor ogen hebt dat jij te allen tijden de eindregie in handen hebt,
kan samenwerking met mij het volgende opleveren:

Mijn aanpak

Ik heb geen standaard werkwijze maar ik hanteer de volgende speerpunten:

Het programma

Inventarisatie Sessie

We starten met een kick off sessie (telefonisch of via beeldverbinding 90 minuten)
In dit gesprek kijken we:

Je kiest jouw ideale dienstverlening waarmee we aan de slag gaan.

2 dagdelen live sessies

In deze sessies ga je meteen je gewenste verandering(en) toepassen in de praktijk.

Sessie 1

Je gaat met een overzichtelijk visueel actieplan aan de slag om de weg van jouw klant in beeld te brengen.
Vanaf het eerste contact tot ideale klant analyseer je, zodat je ziet wat goed verloopt en waar kansen liggen.

Sessie 2

Het binnenhalen van nieuwe klanten is tijdrovender en wel 5 tot 10 keer duurder dan het behouden van bestaande klanten.
Daarnaast koopt een bestaande klant gemiddeld sneller dan een nieuwe klant. Deze klant kent en vertrouwt je immers al.

In deze sessie ga je aan de slag met het creëren van een loyaliteitsloop

Evaluatie Sessie

We sluiten af met een evaluatie sessie (telefonisch of via beeldverbinding 90 minuten). Tijdens dit gesprek is er ruimte om je voortgang door te nemen. Zo kan je weer de volgende stap zetten naar jouw ideale dienstverlening met jouw ideale klant.

Extra's

Als extra laat ik je gedurende onze samenwerking kennis maken met verrassende vormen van feedback om bedrijfsinformatie met plezier te verzamelen bij je klanten.

Je wordt na elke sessie uitgedaagd om aan de slag te gaan met de waardevolle bedrijfsinformatie van je klanten en je leert hoe je dit praktisch kunt vertalen naar je bedrijfsvoering (processen).

lifesessie
extra-sessie
extra-sessie6

Dit alleen al:

"Benut de relatie met je bestaande klant en ben zo onderscheidend!"

Het mooie is dat de mogelijkheden voor eigentijdse klantrelaties voor het oprapen liggen, je hoeft ze alleen maar op te pakken zo wordt je zakelijk onweerstaanbaar voor bestaande klanten.

Interesse?

Meld je dan hier aan voor een gratis en vrijblijvend gesprek.

trippadvies-programma9jpg